Pages

Saturday, June 20, 2009

Sayonara.....

Salam.... Sayonara... Selamat Jalan.. Byeee.... Apa tajuk posting ni... Tak ada apa-apa... cuma aku nak ucapkan selamat berangkat kepada dua orang anak didik aku yang juga Fasilitator Kelab Rekreasi SMK Kedawang yang telah berjaya melanjutkan pelajaran... Sapa dia...??? HHmmm.. Depa ialah Mohd Zahuri Hussin (UPSI) dan Husna Shafini Abd Latif (USM). Sorang lagi tak berjaya... Tapi tak pa... masa depan masih ada dan masih lagi panjang...

Depa ni dah bersama dengan aku sejak dari tingkatan satu.. dari ahli biasa hinggalah menjadi Pengerusi dan seterusnya berpindah sekolah (sebab naik ke Tingkatan Enam. Sekolah aku takat Tingkatan Lima saja), masih setia bersama aku... kemana aku pergi, mereka ini lah yang aku bawa sebagai Fasi... Abang Fasi dan Kakak Fasi.. Komitmen depa sungguh tinggi... Aku harap depa akan berjaya dalam melanjutkan pelajaran.

Sebenarnya bukan depa saja... ada banyak lagi... Mohd Akmal Azinan...Mohd Rozaili Rahman... Rosmaria Rahani... Mohd Rasul Azizan.. Azri Hafiz Aslan... banyak lagi le yang tak dapat aku sebut semua.. depa ni minat sangat sangat dengan aktiviti luar.. Contohnya Mohd Azri Hafiz.. dia join JPAM, ambil kursus menyelam.. dan berenang.. So.. dia ada cert untuk outdoor... jadi kalau aku nak buat aktiviti, panggil saja depa mai... selesai..

Namun yang lain-lain pun macam tu juga.. cuma terikat dengan kerja masing-masing.. maklumlah dah bekerja... Foto depa... hhmm nanti aku masuk kemudian sebab dalam laptop ni tak ada, laptop baru lee.....
OK la..untuk depa yang berjaya.. aku ucapkan tahniah... teruskan usaha.. balik mai sini bantu aku pula... selamat belajar.. dan untuk yang tak berjaya jangan putus asa... Cuba lagi...

0 comments: