Pages

Thursday, June 18, 2009

Faces....


Salam... faces.... hhmmm... saja aku buat tajuk posting ni.. nak bagi interesting sikit... Faces of Langkawi... Aku pun sebenarnya tak mau nak cerita banyak pasal Langkawi ni sebab dah belambak web, brochures dan lain-lain yang cerita pasal Langkawi. Cuma aku nak tambah sikit-sikit saja.. Tapi aku ni tak pandai nak tulis cerita.. ambil gambar aku tau. So.. dalam posting ni aku letak le gambar yang aku ambil dari tempat-tempat yang tinggi... selalu korang ambil dari tempat rendah.. jadi kali ni aku ambil dari tempat tinggi pulak...
Lokasi tempat tinggi yang korang boleh lawat dan ambil gambar ialah Gunung Raya, Gunung Mat Chinchang dan beberapa bangunan hotel kat Pekan Kuah... Kalau sewa chalet, payah le sikit.. atau korang boleh sewa helikopter untuk 'arial view'. Cukup la takat ni... korang datang sendiri la..














0 comments: