Pages

Friday, June 19, 2009

Rekreasi...

Salammmm.. Vanakkaam.. Sawadee kap.... Hehehehe.. saja nak buat lawak di pagi Jumaat. Selalu aku dok cerita pasal Langkawi saja... bukan dapat apa pun.. tak der hasil... tapi tak per... saja nak promote Langkawi..



Hari ni aku nak cerita pasal anak-anak buah Kelab Rekreasi aku.. ada ramai.. 300 orang lebih.. tapi yang selalu mai aktif dalam 50 orang saja.. yang lain tu.... hhmmm... koliak semua... dari tingkatan satu hingga lima... yang aktif tu ramai perempuan.. aku pun tak tau pasal apa... tapi itulah reality..


Aktiviti kelab aku.. hhhmmm macam-macam.. mana yang pelik-pelik yang orang lain tak mau buat, boss aku bagi kat aku la... hehehe... bodek boss.... bukan macam tu... cuma bagi aku, takrifan rekreasi ni sangat luas... fizikal dan mental... indoor dan outdoor... So.. budak-budak aku seronok join kelab ni...


Tahun ni saja dah banyak aktiviti yang kami buat... so, aku senarai la disini.. satu persatu... dari Februari hingga le sekarang...
  1. Perkhemahan di Selat Bagan Nyior
  2. Seminar Kebangsaan "Marine Endangered Species"
  3. Kursus Pertolongan Cemas
  4. Gotong Royong Perdana
  5. 3rd Underwater World Penguin Race
  6. Kem Pengawas SEMERBAK 09
  7. Sambutan Hari Bumi Kebangsaan
  8. Sayembara Puisi Kemerdekaan Peringkat Negeri
  9. Eksplorasi Angkasa Pusat Sains Negara
Yang dalam perancangan pun banyak lagi Insya Allah... Kami sedang berusaha mencari dana tajaan bagi our next program... Sapa yang nak menderma aku alu-alukan.. Foto.. nanti aku buat posting.. sebab sekarang ni aku guna laptop lain.. tak ada foto dalam ni.. laptop baru ..hehehe...

0 comments: