Pages

Thursday, June 11, 2009

Bisnes

Salam... hehehe... member aku hantar SMS tanya aku bisnes apa... apa yang aku jual...?? Aku tak jual apa-apa laa..... aku cuma promote tempat-tempat menarik yang ada di sekitar Pulau Langkawi. Apa yang aku dapat...?? hhmmm.. apa yang dapat yer...??? Aku tak dapat apa-apa... Aku dah tulis dalam posting terdahulu yang aku tak dapat apa-apa. Bagi aku, tak dapat apa pun tak apa asalkan orang-orang dipersekitaran tempat yang aku tulis dapat.


Tujuan aku nak tanamkan sikap tanggungjawab dan menghargai alam sekitar. Aku sangat cintakan alam semulajadi. Itu yang kita pinjam dari anak-anak dan generasi akan datang. Dari kita buang duit melawat tempat lain, baik datang ke sini. ZOOM Malaysia: Semuanya ada disini....


Sekali lagi aku tegaskan.. aku tak dapat apa-apa dari blog ni... gaji aku dah cukup dah.. alhamdulillah... Aku amat gembira jika rakan-rakan yang baca blog ni jadi member aku.. Aku dapat kawan... Lepas tu, kalau nak mai melawat, cari aku.. aku tolong bawa.. itu saja. Kos korang tanggung sendiri la.. Itu saja..

0 comments: