Pages

Thursday, June 4, 2009

Ada apa di Selat Bagan Nyior

Nanti orang tanya aku ada apa di SBN (Selat Bagan Nyior) yang aku suka sangat pi sana. Ada banyak benda laaa..... Yang pertama sekali view dia.... cantik... nyaman... segar... tak ada kereta... yang ada cuma motor (kereta ada 5 kut). So, dari segi pencemaran memang tak ada la... Yang kedua, orangnya... mereka sangat peramah. Very helpful. Yang lain-lain sebab nanti korang mai tengok sendiri .





Aku post 2-3 keping gambar yang aku suka sangat. Gambar ni aku ambil sendiri. Bukan ciplak punya. Apa tu...??? Udang karang beb....
Yang dok pegang udang tu best friend aku, Nazri. Dia pun minat macam aku juga. kami buat sama-sama. Kalau korang nak mai, dia pun boleh urus juga.
Dari pondok tempat aku selalu lepak tu, view dia best giler... kira-kira 100 meter dari paras laut.

Aku post juga gambar yang aku anak ambil dari puncak bukit ni. Tak cantik sangat sebab di tak pandai guna kamera aku. (Nikon D70S, Lens: 28-70/F2.8)

0 comments: