Pages

Monday, June 15, 2009

Apa tu....????

Geopark... apa itu...?? Hari ni aku nak buat posting pasal Geopark... Kat Malaysia ni hanya Langkawi saja yang diiktiraf UNESCO sebagai Geopark.. (Rujuk: http://www.langkawigeopark.com.my/).
Web ni cerita pasal Geopark. So.. aku tak payah le nak buat cerita lagi... Lagi pun dah banyak yang orang lain buat pasal Geopark ni... Tapi apa yang aku nak post ni maybe korang dah pernah datang atau maybe korang cuma pernah baca dan tengok gambar saja. Kalau yang dah pernah datangtu , kira OK laaa... tapi bagi yang belum, kumpul duit, then, call aku.. aku tolong bawa.. dapat le diskaun sikit... sebab aku ada banyak contact dengan rakan-rakan yang dok urus travel ni... Cuma dalam posting ni aku nak masukkan gambar saja.. ada banyak sangat gambar tapi takkan le nak masuk semua....


































0 comments: