Pages

Friday, August 21, 2009

Selamat Berpuasa....

Salam.... sebelum apa-apa, aku ucapkan selamat berpuasa kepada semua rakan-rakan dan pembaca blog ni... juga minta maaf sebab tak pi pun tengok anak bulan kelmarin.. tak larat nak naik bukit tu... lagi pun aku dengan 9W2SKI pi ke rumah 9W2BML tolong dia pasang paip air.. penat juga kami pasang paip 6 inci tu.. sakit belakang aku macam nak mati... dah tu semalam rakan-rakan 'Shutter Club Langkawi' datang rumah buat kursus Adobe Photo Shop CS 3. Rumah aku selalu jadi base tempat rakan-rakan radio dan photografi berkumpul... rezeki murah.. tak kisah ler...


Tadi pagi aku ke CIMB urus biasiswa anak aku yang kat kolej tu.. jam 11 baru selesai semua.. balik ke jeti pula... ambil anak BML.. baru balik dari asrama... tolong menolong macam tu ler... semalam dia tolong ambil anak aku.. balik cuti Ramadhan dari kolej.. anak aku dah 3 orang kat U.


Cuaca agak kurang baik hari ni... hujan baru mula turun.. nampak macam nak ribut la... so.. sapa=sapa yang nak naik ferry ke Langkawi atau keluar.. berhati-hati.. nanti mabuk free..!

0 comments: