Pages

Thursday, August 20, 2009

Cuaca..

Salam.. 29 Syaaban... baru balik dari klinik pakar tulang... doktor India hari ni... bagus doktor tu.. kami boleh bincang lagi pasal tulang aku... tapi wife aku yang bising lebih... macam-macam dia kutuk aku depan doktor tu... isk.. next time tak boleh bawa dia lagi ler... petang ni nak panjat bukit Pemandangan Indah ler.. nak teropong anak bulan... harapan aku biar ler cuaca baik hari ni... tapi tadi nampak macam jerubu saja... tak kisah ler... asalkan sempat aku sambut puasa tahun ni.. alhamdulillah... Ada sorang member cadang buat Gunung Mat Cincang.. naik kereta kabel.. bagus juga idea dia tu... boleh aku naik free... mahal juga tiket dia tu..

Hhhmm... kat komen tu ada sorang tu tanya pasal blog aku bi... heran dia kata.. heran apa..?? Ingat aku tak tau nak buat blog ka..??Tak pernah baca blog ker..??? atau baru nak kenal apa itu blog..??? Tak per ler... baca saja blog merapu aku ni... Biodata aku ada kat situ..
Ooo... lepas aku ke Durian Perangin kelmarin, aku ke pantai Tanjung Rhu pula... cantik la pantai tu.. tapi sedang aku dok relax kat situ.. hujan ribut pula... sempat aku ambil gambar ribut nak turun...

0 comments: