Pages

Wednesday, August 19, 2009

Durian Perangin

Salam... durian... musim durian.. hhmmm.. dah nak abis dah musim durian.. ada pun yang hujung-hujung saja... maklum ler.. dah nak puasa.. tapi ini bukan pasal buah durian.. tapi pasal satu tempat perkelahan kat Langkawi ni... namanye Durian Perangin.. kat mana tu..?? Dalam dusun durian la.. sebab tu nama dia Durian Perangin... kat Jalan Ayer Hangat.. dalam 3-4 km dari Telaga Ayer Hangat... lebih kurang ler... ada apa kat situ..?? sebenarnya aku pun tak pernah pergi... entah macam mana kelmarin tergerak hati aku nak kesitu.. apa lagi.. capai kamera.. anak wife dan anak aku.. jum...!

Tempatnyer..??? Cantik laa... dalam dusun durian.. tapi buah dah tak ada ... air terjun... nak sampai yang cantik kena panjat bukit la... dalam 200 meter gitu... tapi ada tangga.. aku yang sakit belakang ni pun panjat juga.. slow-slow... dua tiga langkah, berhenti sekejap... releks... then.. naik lagi... lama juga aku kat situ.. menikmati keindahan alam... salah satu dari 3 air terjun yang terdapat di Langkawi.. yang dua lagi..?? nanti aku tambah kemudian... aku nak upload gambar-gambar tapi internet slow sangat.. semalam kena kilat kat office aku...







0 comments: