Pages

Thursday, August 13, 2009

Kelmarin..!

Salam... jumpa lagi hari ni.. alhamdulillah... boleh bangun lagi... kelmarin tak boleh nak bangun.. sakit belakang sangat.. dah pergi ke Hospital... jam 930 malam pergi.. jam 1230 malam baru dapat jumpa doktor.. 2 jarum suntikan... lepas tu baru dia bagi tau salah ubat.. alamak.. aku dah tak jadi macam orang dah... muka dan kepala dah jadi macam Doreamon.. bengkak semacam.. dia nak tahan aku kat wad.. tapi aku cakap tak per la... balik rumah esok aku datang balik... padan muka aku.. balik rumah dah tak leh bangun... sampai ler hari ni... tapi bengkak dah surut sikit... dah boleh tengok screen laptop. Cuma dia bagi aku MC 4 hari... hehehe.. Jumaat dan Sabtu tak payah MC la doktor.. dah memang cuti... sebab dia gelabah kut... kesian doktor tu... muda lagi.. aku rasa dalam 26 tahun gitu ler... tekanan kerja tu.. ramai sangat yang datang.. selalunya hanya satu bilik saja yang dibuka tapi sekarang ni 2-3 bilik pemeriksaan. Cuti semua MA dan MD (doktor la..) dibekukan.... kesian kat depa....

0 comments: