Pages

Tuesday, August 4, 2009

Bangsal...

Hari ni aku masih lagi cuti... tapi dah OK la sikit.. dapat gerak pelan-pelan.. doktor tak bagi aku makan ubat neurontin tu.. takut ada kesan lain sebab dah lama dok makan.. so dia suruh stop.. aku pun tak makan la... dia suggest aku buat pembedahan untuk nak 'drill' tulang tu.. tapi aku takut.. sebab dia sendiri tak jamin..!
Cadang aku Jumaat ni aku nak dirikan bangsal dengan buluh kat tepi rumah aku.. saja la.. buluh ada banyak, baki dari program minggu lepas. Atap nipah pun banyak lagi... Pak Shawki (9W2 SKI) pandai buat ni.. aku nak ajak dia dan Bang Mail (9W2 BML) la.. Cadang nya nak ajak budak juga 2-3 orang.. buat la jamuan kecil-kecilan.. nasi dengan gulai daging campur rebung.. ikan bakar.. best tu..!

3 comments:

~fiesha~ said...

ciannyerrr....

Anonymous said...

ciannyerrr....

ramizu said...

drilll,,,,,mcm nak buat rumah je