Pages

Tuesday, August 11, 2009

Happy Birthday to me...!

Salam... lewat buat posting hari ni... saja jer... tadi pagi sampai jer kat sekolah.. students aku dah siap.. happy birthday cikgu.. terharu aku.. ingat juga depa kat aku.. hehe.. depa tu sayang kat aku.. bukan apa.. depa selalu ikut aku buat outdoor.. Ooo.. buku outdoor aku dah siap.. dah buat proof reading dan hantar ke pencetak.. RM10. OK la tu.. nak bagi kat budak-budak Kelab Rekreasi aku.. sebagai panduan untuk depa bila nak buat outdoor activities... itu saja yang dapat aku bagi kat depa.. kos yang aku ambil tu hanya untuk cetakan saja.. tak ambil untung pun..!

Korang nak ke buku tu..?? hehehe.. RM15 sekali belanja pos.. kalau nak email la kat aku.. aku boleh hantar..! Hhhmm.. semalam aku pi makan kenduri.. kenduri sambut Ramadhan dan majlis hari jadi.. bukan birthday aku laa..... birthday budak saja.. seronok tengok budak-budak.. bukan kek yang dia orang nak, tapi patong-patong yang diletak kat kek tu.. berebut-rebut..
OK la.. nak tengok berita sat.. cerita H1N1 ni masih panjang nampaknya.. dah 41 orang maut.. Ya Allah, selamatkanlah negara aku yang tercinta ni... Amin..

0 comments: