Pages

Monday, August 24, 2009

Hujan Lagi...

Salam... Alhamdulillah... tadi hujan berhenti sebentar... ada la nampak matahari dalam 1 jam.. lepas tu hujan kembali... ada ribut sikit.. ribut dah berhenti tapi hujan belum lagi.. Tadi member datang rumah... bagi tau dua berita.. satu berita baik.. dan satu berita kurang baik.. tapi biasa ler.. berita baiknyer tu untuk aku... hehehe... hadiah raya... alhamdulillah.. dan berita kurang baik tu untuk member aku.. aku dah cakap dulu... kita ni kakitangan kerajaan.. jangan le lebih-lebih... tapi dia tak dengar.. nasihat kawan-kawan tak pakai... sebab apa..?? masa sekolah, dia buat kereta sewa dan pi angkut pak Arab melancung... dapat le satu trip 200-400 RM.. lumayan kan..??? tapi dia ponteng kelas dan ponteng sekolah... mula-mula rakan-rakan yang tegur.. lepas tu.. boss sendiri yang tangkap... terus tak dapat diselamatkan lagi... 2 orang yang kena.. yang sorang lagi tu pasal... entah pasal apa.. peribadi la sikit...
Foto-foto ni ialah banjir di sekitar Langkawi.. bukan laut yer... tapi melaut.. kesian kat depa.. baru 2 hari puasa dah kena banjir.. tak pa.. ada rahmat disebaliknya..
Aku ke Pasar Kelibang tadi.. saja jer... tengok harga ikan.. mak aaii.... ikan terubok RM 36 sekilo... terkejut aku.... isk..isk... tak dak sesiapa yang teringin nak memantau ker harga ikan ni..????

1 comments:

ramizu said...

fuyoooo,,kalau mcm ni boleh tenggelam langkawp