Pages

Sunday, August 16, 2009

Eyeball..

Semalam aku ber'eyeball'.. Apa tu eyeball? Biji mata ker..?? Tak ler... Dalam Radio Amatur ada istilah ni.. sapa yang guna radio amatur dia tahu ler.. maksudnya 'bertemu mata'.. hehehe.. bereyeball dengan rakan-rakan HAM sambil 'tango-tango'.. ada sorang rakan datang dari KL.. 9M2 ALL.. jadi kami pun kumpul la untuk nak meraikan beliau... callsign aku..??? 9W2 CZL ... Ramai yang datang.. 9M2 MKU, 9W2 SKI, 9W2 FRS, 9W2 DDA, 9W2 CMN, 9W2 ZJS, Arman, Yus dan Lan.. (sorry aku tak ingat callsign depa..)..lepas tu aku bereyeball pula dengan group Foto Langkawi.. aku dilantik jadi pengerusi.. laa... macam-macam aku nak plan untuk depa ni... tanggungjawab tu.. ada macam-macam orang nak kena layan ni... Tapi tak pa ler.. dah depa bagi amanah kat aku, aku cuba ler...

0 comments: