Pages

Sunday, August 30, 2009

Malam..!

Jam 1 pagi.. hanya tinggal 250 orang saja lagi.. 50 keluarga.. dan makanan alhamdulillah... tak putus-putus datang.. tapi macam biasa ler manusia... tak sedar diri... bila dah terlalu banyak, maka berlaku lah pembaziran... aku pun tak faham dengan manusia nih... dah Allah bagi bala kat dia pun tak mau sedar diri lagi... tadi kami cuci tandas.. teruk sungguh.. aku tak mau esok pengetua aku datang, dia komplen kat aku... dah jenuh aku tegur... macam tu juga.. tak faham aku..!








Masih lagi ramai petugas kat sini... PBSM dari Alor Setar datang tadi.. 2 orang.. tapi cukup ler untuk memberi semangat kat kami disini.. hujan masih lagi turun.. semua unit-unit telah kami aktifkan kembali.. kesian juga kat depa.. terpaksa kembali bertugas.. letih.. mengantuk.. penat.. semua ada... radio dah mula bergema kembali... tak henti menghantar laporan.. aku pun tak berapa sihat.. letih sangat.. esok nak kerja pula.. mana-mana unit kecemasan sekarang dalam keadaan 'stand-by'.. aku minta untuk 'stand-down'.. tak larat sangat.. sekarang cuma tinggal 9W2BML yang masih aktif...

0 comments: