Pages

Thursday, July 23, 2009

Tidur...

Salam... dua hari tak tulis blog ni... letih sangat.. nak angkat mata pun tak mampu dah.. dua hari tak tidur.. buat kerja.. alhamdulillah.. semua dah beres.. ada sikit-sikit lagi untuk touch-up saja.. Mertua aku pula masuk wad kelmarin.. tak dapat balik sebab ada meeting.. jam 3 semalam adik aku pula bagitau nenek aku pula sedang tenat... Allah... tak tau nak nak cakap apa la... dah dekat dengan majlis ni macam-macam dugaan pula.. Ya Allah... lapangkan aku dalam tugasan ini...
Hmm.. tadi meeting habis jam 5.00 petang.. lepas tu buat kerja sikit.. balik jam 630. Makan pun belum lagi hari ni. PAgi tadi keluar cari dana sikit untuk majlis ni.. dapat la sikit.. alhamdulillah.. orang nak membantu tapi depa pun tak tau cara.. bila kami pi tadi, depa pun gembira kerana dapat membantu kami...
OK la.. aku nak mandi.. dah jam 9 baru nak mandi.. lepas maghrib tadi tertidur sat.. letih ler... nak pi makan pula.. Bye..!

0 comments: