Pages

Sunday, July 19, 2009

Letih..

Salam.. hari ni letih sangat.. sakit belakang tak terperi... tapi buat-buat tak sakit.. aku tak pi sekolah pun hari ni.. ambil CRK. Tapi aku bukan duduk saja.. aku siapkan semua kerja aku.. Tadi petang aku dah submit semua kerja yang berkaitan.. boss senyum saja... OK.. tapi ada la komen sikit-sikit.. itu biasa ler... Malam ni aku buat touch-up sikit.. so esok boleh hantar ke printer dah..
Printer aku..?? kecik jer.. Konica Minolta.. 1050.. boleh terus print dan jadi buku.. siap dengan lipat dan stepler.. harga..??? Murah jer... adalah dalam suku juta... tak caya..?? buka tengok dalan internet.. tapi bukan aku punya la... syarikat member aku punya.. so..aku tolong dia la.. sapa lagi nak tolong kalau bukan kita sendiri..??
Ok laa.. aku lapar laa.. tadi telupa makan tengahari.. so malam ni nak makan banyak.. hehe.. wasalam.. bye...

0 comments: