Pages

Wednesday, July 8, 2009

Dedikasi

Hmmm... salam... seperti yang aku janji.. kalau internet OK malam ni, aku buat la posting.. Posting ni khas untuk anak-anak Kelab Rekreasi aku yang saban petang datang tolong aku buat persediaan untuk program 25 tahun ni.. So.. disini aku paparkan gambar-gambar mereka sedang buat kerja.. sebagai penghargaan aku untuk mereka.. rajin dan berdedikasi.. aku tengok kelab/persatuan lain tidur saja... cikgu-cikgu dia pun sama.. kesian kat ahli-ahli depa.. so, ramai yang dah lari dan join kelab aku.. aku amat alu-alukan mereka...

So.. lepas ni aku harap ada la pelajar lain yang datang bantu aku.. cikgu pun sama.. supaya budak-budak ni tak le berkeliaran merata-rata.. at least ada tempat untuk depa ni mai dan habis masa dengan benda-benda yang berfaedah... Terima kasih..







0 comments: