Pages

Tuesday, July 21, 2009

Dapat..!

Salam... lega rasanya hari ni... dah lengkap semua mukasurat buku aturcara aku.! Tadi aku dah berjumpa dengan Tn Haji Nordin Matt.. pengetua SMK Kedawang yang pertama.. Alhamdulillah.. terima kasih atas rakan-rakan yang membantu aku mencari.. Terima kasih banyak.!
Perjalanan pergi lancar.. begitu juga perjalanan balik.. aku bertolak jam 1030.. biasa ler.. feri tulis jer jam tu tapi dia berlepas ikut suka dia ler... 2 jam perjalanan tadi.. Ramai juga orang hari ni.. penuh feri.. selalunya kalau hari-hari biasa ni, jarang orang ramai.. sampai jam 12 lebih sikit.. dia dah menunggu aku.. kami pi minum dulu.. borak-borak.. panjang juga le cerita sampai aku terlepas feri jam 1230... tapi tak per... asalkan tugas selesai...Aku bertolak balik jam 130. Laut tenang saja.. alhamdulillah.. dah sampai ke Langkawi baru ler hujan.. Jam 250 aku tiba di Langkawi.
Sampai rumah jam 330. Rehat sekejap.. Sambung scan gambar dia.. lepas tu paste masuk dalam buku aturcara..siap..! Then budak-budak aku datang panggil.. ajak mula kerja buat pondok dan siapkan jambatan... Belum sempat siap, dah hujan lagi.. lebat dengan petir dan ribut.. berhenti la kerja...! Esok sambung..!

0 comments: