Pages

Friday, July 3, 2009

Berfoto...

Salam... petang ni aku ramai-ramai dengan rakan-rakan Kelab Fotografi Langkawi berfoto di sekolah aku.. aku yang minta tolong depa ambil foto sekolah aku.. tujuan aku nak 'frame'kan foto tu dan pamerkan semasa pameran Jubli Perak tu nanti... best ler diaorang ni... En Yusof.. Adli..
Anas.. Hainel.. dan aku sendiri.. keliling sekolah kami gerak untuk cari angle yang cun...
Hasilnyer banyak lah gambar yang kami ambil, then kami compare... lepas tu kami pilih yang terbaik untuk dipamerkan.. gambar aku pun ada la 2-3 keping yang cantik... tapi member lain lagi pandai ler... aku puji le depa..


Nanti aku masuk dalam ni gambar-gambar yang depa ambil.. korang nilai le sendiri...










Foto Adli









Foto Anas

Foto yang lain tu nanti-nanti ler.... banyak lagi...

0 comments: