Pages

Sunday, July 5, 2009

Terima kasih...

Salam.... aku sebenarnyer nak ucapkan terima kasih kat jiran-jiran dan rakan-rakan serta student aku yang telah bertungkus lumus membantu aku membina 'canopy bridge'. Dah hampir siap.. lega aku... esok mungkin aku akan pasang pasak dan safety rope.. so.. jadi ler...
Tadi berita aku terima majlis kena postpone.. sebenarnya aku dah tahu awal lagi.. tapi tadi boss bagitau secara rasmi dalam 'morning briefing'. Tak kisah la bila pun, janji kerja aku siap! Lepas ni aku nak mula buat pintu gerbang dan pondok pameran pula.. Buku atur cara dah siap aku buat.. tunggu confirmation sapa nak mai saja... dah tu siap untuk dicetak..! Siap..!!
Hari ni tak banyak kerja di sekolah.. ada pemantauan "instructional leadership". Yang bestnyer tu, yang datang memantau tu jiran aku.. nak memantau.. hehehe... aku tengok hidup dia pun lintang pukang.. bini dua tak terjaga.. anak-anak berterabur... nak jadi pemantau 'leadership'.. Depa ni tau ke apa itu 'leadership'..?? Ini le masalah nya dengan Jabatan Pelajaran.. member aku ni masa duduk kat sekolah.. mak ooii... malas..! Bergaduh sana sini dengan cikgu.... dia saja yang betul... lepas tu orang tarik ke PPD.. dia pula nak jadi leader..??? kah..kah..kah... Aku suruh dia balik saja tadi..! Betulkan diri dia dulu.!

3 comments:

ramizu said...

agak2nye aku kenal si pemantau ni,,,,boss kedawang la ni sapa eeh

9W2 CZL Zubair Samat said...

kak norini... bini cikgu marzuki daud.. penolong ppdl

ramizu said...

la mamat tu pasang dua pulakkk,,minah mana pulak yang tersangkut kat mat ki tu,,perkhh..hebaaaaattt,,