Pages

Thursday, July 16, 2009

Internet lagi..

Salam.... hmmm... 3 hari aku tak buat posting.. ingatkan TMNet buat hal lagi.. connection ada, tapi internet tak dapat... letih aku... banyak kerja aku tak siap... dah bergantang aku maki TMNet.. Bila aku check, cari balik satu-satu... punya la geram aku... depa 'off' main suis... OFF MAIN SWITCH..!!! Punya le pekak hamba Allah ni.. dah banyak kali aku bagi tau... suis tu jangan kacau, depa gatal tangan.. dah le nak ON balik payah... hai..... tak tau le nak cakap...!
Semalam meeting pasal Jubilee Perak ni... jam 530 baru habis... macam macam isu ler... report semua kena buat.. aku OK jer... sebab kerja aku dah siap.. boss pun tengok selalu.. dan aku submit dummy untuk depa check... thumb up laa..!! Tahniah kat aku.. Tapi sedih le.. ada yang tak tentu arah lagi... kerja pun lintang pukang lagi.. itu yang boss aku mengamuk tu.. dah tu tak masuk kelas lak.. sorang budah jatuh, patah tangan..! Haa... jawab le korang..!
Kelmarin juga minggu kecergasan lagi.. senamrobik.. hehehe.. lawak le.. nak gambar..?? aku tak copy masuk dalam laptop lagi... esok-esok la kut... Tapi aku cadang esok nak pi dusun lagi la... tenangkan fikiran... Buah tampoi banyak.. rambai pun banyak... Tengahari cadangnya nak buat kenduri sikit dengan kawan-kawan... gulai ikan kering dengan terung, kerabu taugeh dengan perut lembu, ikan bakar dan sambal+ulam..... best tu.. Jemput le mai ke base station aku..!

0 comments: