Pages

Saturday, July 11, 2009

Hujan

Hari sepanjang hari hujan... dari pagi tadi lagi... malas nak bergerak kemana-mana tapi hari ni kami kerja.. ganti.. Tapi pagi tadi buat tandatangan waris.. Ramai yang datang walaupun hujan.. tahniah kepada ibubapa pelajar yang datang.. namun begitu, ada juga yang tak ambil kisah.. itu yang aku sedih..


Tengahari kami buat gotong royong.. dari jam 11 hingga jam 2. Seronok sebenarnya gotong royong ni.. walaupun hujan, gotong royong indoor.. mengemas dan mencantikkan kelas.. Ramai pelajar yang bertanggungjawab.. bawa pokok bunga dan sebagainya... meriah... Balik sekolah tadi ada sahabat lama dari KL datang melawat aku.. bawa sekali baja gunung berapi dari Indonesia.. minta aku tolong jual.. hehehe.. aku mana tau jual... tak pa.. aku cuba... kalau korang nak baja gunung berapi, call aku.. baja ni memang berkualiti.. tak caya...?? Baca dalam Internet..!

Petang tadi aku dijemput.. hehehe.. silap.. menjemput diri aku sendiri ke dusun sahabat aku.. Maka dengan muka tak malu, aku sekeluarga pergi ler... hujan pun hujan ler.. tak kisah asalkan dapat ke dusun... sebenarnya bukan nak makan buah sangat.. saja nak bagi anak aku kenal dusun saja... buah..??? Rambutan, manggis dan cempedak.. durian dah habis.. saja ler... aku bukan minat sangat dengan durian ni.. tapi kalau ada, tak misss..!!

Malam ni internet tak OK.. maklum le hujan.. aku guna repeater lak tu.. 100 meter dari rumah aku.. so sekejap-sekejap dia disconnect.. tak per lee... free..! Sabar je lerr..

0 comments: