Pages

Friday, July 3, 2009

Jambatan Semerbak

Salam... hehehe... member aku minta tolong tukarkan kan dia balik Kelantan.. kat Bachok.. OK..OK.. kalau dia betul-betul mau, insya Allah.. boleh diuruskan... Tapi dia kena call aku sendiri.. nanti aku bagi tau caranye... Pagi ni aku kat sekolah lagi.. tadi ada sorang member call.. awal pagi dari KL.. ajak buat bisnes baja... hehehe... boleh.. aku boleh tolong.. janji halal...


Internet lak buat hal dari semalam lagi... tak leh nak access apa pun.. tapi signal ada... malas dah aku nak urus... orang TMNet ni aku pun tak tau depa training kat mana dan sapa trainer dia... kalau aku kata dia buta huruf dia marah... kalaua aku kata dia bodoh pun dia marah... tapi memang depa tu bengap...lain kita cerita lain yang dia explain... Tak per.. biar la kat dia.. asalkan depa bahagia...

Hmmm.. ni pasal jambatan semerbak aku... tak la jauh sangat... 30 meter saja... tinggi 2 meter... tapi nak tarik tali tu setengah nyawa.. kena guna tenaga yang banyak.. dah tak tahan nak tarik baru guna chainlock.. tak la teruk sangat... kesian budak-budak aku...teruk depa tu dok tarik tali.. sambil-sambil ni aku dok mesengger dengan member aku... ada projek sikit..

OK la... aku kena sign out dulu sebab nak siapkan kerja.. nanti budak-budak aku lari balik la...bye..

0 comments: