Pages

Saturday, July 18, 2009

Buluh..

Salam.. pagi ni aku nak pi ke hutan mencari buluh.. Nak buat bangsal untuk pameran Kelab Rekeasi sempena Jubilee Perak nanti.. bangun awal la sikit.. semalam aku buat repeater inter ni sampai lewat malam.. geram sangat sebab selalu terputus.. so, aku pasang lain.. yang ni tak guna schoolnet lagi.. padan muka aku.. So far connetion dia bagus walaupun kira-kira 200 meter dari rumah aku.. Foto yang aku posting ni ialah foto senamrobik kemarin.. aku ambil dari udara.. hehehe.. bukan naik dari heli la.. tapi dari atas bumbung bangunan..

Hhmm... nak masuk belukar cari buluh ni malas la sikit.. sakit belakang aku.. tapi aku minta budak-budak tentera aku buat kerja.. budak-budak ni bagus.. bodek sikit,.. belanja depa minum.. OK la.. Aku buat posting pagi ni saja nak test connection.. nampaknya OK la... so, aku quit dulu.. nak buat kerja

0 comments: