Pages

Monday, July 20, 2009

Joomla..

Salam... hhhmmmm... Joomla... apa benda ni..?? OO.... tak pernah dengar..?? Pernah kut.. sapa yang dok buat web atau dok guna Open Source mesti pernah dengar benda ni... Joomla ni perisian untuk buat web.. guna OpenSource License (GNU).. Aku pun baru juga.. baru semalam aku dok tengok benda ni.. pagi ni nak download dan cuba.. saja la.. mana tau sempat suruh menteri lancar masa 25 tahun ni..
Aku bukannya pandai sangat buat laman web ni tapi aku dok tengok ramai yang guna software ni.. jadi aku pun nak cuba la... tu dia logo Joomla.. Mungkin best kut guna software ni.. Ada ka sapa-sapa yang biasa guna? Kalau ada boleh la ajar aku...
OK.. pagi ni aku nak download software ni dulu... pas tu aku nak pi buat kerja sikit.. beli barang untuk jambatan dan pondok aku.. then balik nanti baru le try guna.. tu pun kalau rajin.. kalau tidak esok jer le...
Bye..

0 comments: