Pages

Wednesday, September 2, 2009

Sepi...

Salam... semalam tak buat posting.... letih... saki-baki banjir tak habis lagi... balik kerja terus tidur... dah tu phone pulak berbunyi tak henti-henti.... boring... aku ingat petang ni aku nak tutup phone la... pas tu nak tidur.. beradu...
Banjir dah surut.. tapi ada la sikit-sikit lagi... sekarang ni masa membersih rumah la pula... rumah aku tak terlibat la... tapi aku pi ler ziarah rakan-rakan yang terlibat... sekarang ni kat sekolah ada ujian selaras.. sunyi dan sepi... aku baru balik dari Hospital Langkawi.. biasa le jumpa 'girlfriend' aku kat situ... setiap minggu... 2 minggu lepas aku tak pi.. sibuk sikit masa tu.. so tadi dia bising ler.... tak per.. kerja dia...
Ada masa ni buat le posting sikit.. jawab email kawan-kawan... tengok kertas periksa...

0 comments: