Pages

Sunday, September 6, 2009

17 Ramadhan...

Salam... malam ni malam 17 Ramadhan.. alhamdulillah... kita dah berjaya melepasi 10 hari yang pertama dan memasuki 10 hari yang kedua.. semalam aku menziarahi rakan 9M2 MKU (Pak Ku Mustafa) yang terlantar di wad.. doktor suspek serangan jantung.. tapi alhamdulillah setelah pemantauan rapi dibuat.. dia sihat... mungkin esok dah boleh balik balik la kut... malam semalam aku pula yang pi hospital.. sakit belakang sangat.. dah tak tertahan.. kena 2 jarum.. balik memandu dengan mata sebelah... hehehe.. pakai co-pilot...
Sebab apa aku letak gambar benda tu kat sini..???itulah pengandar.. kandar... tanggung atas bahu.. dah lama aku tak pernah tengok benda ni... masa aku kecik dulu... selalu le aku main benda ni.. bapa aku ada satu... kami selalu kandar rumput.. sekarang ni apa yang kita kandar..?? tanggungjawab ler... sebagai manusia.. sebagai muslim... zakat dah bayar ker..?? puasa bagi habis kecuali yang keuzuran.. aku dah biasa dah berpuasa kat hospital.. tahun lepas 3 hari.. dari 1 ramadhan.. teruk nak kena ganti.. tahun ni nampaknya alhamdulillah.. sihat..
Hmm.. cuaca pun OK.. cuma kekadang hujan... tadi ada juga hujan.. lebat gak... lepas tu panas balik.. terang benderang...

0 comments: