Pages

Friday, September 11, 2009

Takziah....


Jam 1200 tengahari tadi... satu kemalangan ngeri berlaku di Lapangan Terbang Antarabangsa Langkawi... pesawat TUDM Pilatus PC 7 telah terhempas ketika cuba mendarat cemas... pesawat meletup dan hancur... sedih... kedua-dua jurutebang maut. Takziah untuk keluarga mereka... sabar ketika menyambut Aildil Fitri yang bakal menjelang minggu depan... sebagai wartawan aku sempat mengambil gambar-gambar tempat kejadian... Mereka dikenali sebagai Mejar Mohd Rozaini Mohd Mustafa, 37, dan Mejar Mohd Zulkifli Hasan, 38.... walaupun dihalau ... sempat juga aku shoot gambar-gambar ni.. biasa ler wartawan kena halau... so.. aku post le gambar-gambar ni.. tapi yang biasa saja ler.... yang lain-lain tak boleh... salah dari etika aku... foto ni juga aku hantar ke news... korang beli le The Star... Terima kasih kat member aku PDRM yang faham tugas kami sebagai wartawan.! dan sekalung takziah buat keluarga mereka... Al-Fatihah..





0 comments: