Pages

Tuesday, September 8, 2009

Langsiur....

Salam.... hmm.. rasa malas nak update blog hari ni.. tak larat sangat.... tapi buat juga la... tadi masa kat office ada rakan-rakan dok cerita pasal langsiur.. hehehe.. bulan puasa mana ada langsiur.. dah kena rantai... ustaz kata bulan ramadhan ni Allah rantai segala hantu syaitan... tapi apa yang aku nak cerita ni bukan pasal hantu syaitan tapi pasal satu tempat kat Langkawi ni yang namanya Gua Langsiur... sebenarnya aku confuse sikit yang mana satu gua langsiur yang betul.. sebab ada 2 gua... kedua-dua namanya sama... foto ni aku ambil masa aku dan famili ke Gua Langsir tersebut... kena naik bot.. satu bot tambangnya RM 250.00... 10 orang macam tu.. tempat ni terletak di dalam bukit.. terdapat satu gua yang tembus dari bukit tersebut ke laut.. banyak ikan dalam kolam di dalam bukit ni.... mungkin tempat langsiur berekat sambil makan-makan kut... tapi ada satu bukit tu kalau buat rock climbing memang best..! tapi nak sampai kat kolam ni pun penat juga... kena naik bukit... tapi ada tangga.. curam la sikit.. cuma sayang sikit tempat ni tak dijaga.. semak samun.. tapi bagus juga sebab tak ada pencemaran.

0 comments: