Pages

Wednesday, June 8, 2011

Pagi.... Jeti Point

Salam semua.... sawadeekarp...... hehehehe....

Hari ni awal ke Jeti Kuah... hantar anakanda balik ke tempat kerja dia... cuti dia ada la 3 hari lagi, tapi dia perlu balik awal ke sana sebab ada kerja nak diuruskan. Sama macam aku juga.... awal sikit masuk walaupun ada lagi cuti.. Macam tu la mencari rezeki...

Sambil-sambil menghantar anakanda tu.. sempat juga aku ronda-ronda kat Jeti... Awal sungguh kedai-kedai buka... selalunya jam 9 baru buka.. tapi tadi aku sampai jam 8 dah beroperasi semua dah... dan meriah sungguh jeti.. Kedai yang paling meriah... hhmmm aku letak foto kat sini... bukan promosi kedai tu.... saja jer... kegilaan pelancong kat Langkawi ni... Aku ambik dari belakang kedai.. sebab dari depan dia tak bagi ambik foto....

Selamat melancong untuk 2-3 hari lagi.. dan selamat menghabiskan duit.... hehehe

1 comments:

Noraini said...

VANTAGE..
jenama yang jadi kegilaan kaum hawa..
aku..?? tunggu dapat sponsor..