Pages

Friday, June 10, 2011

Karnival Geopark

Salam sejahtera semua.....

Karnival Geopark... agak lambat aku nak cerita.. dah berlalu minggu lepas... masa tu aku sibuk sikit dengan tugasan.. menguruskan budak-budak aku... macam-macam acara ada... tradisional hingga la moden dan bercirikan geopark..

Saja aku nak cerita.. sebenarnya aku tak pernah tengok wayang kulit... so.. bila diadakan permainan wayang kulit sempena geopark ini.. aku cari juga kesempatan sikit.. bawa anak isteri pergi tengok... boleh tahan juga lawak dia.. tapi sayang sikit.. tok dalang dia tak ada idea pasal geopark... terpusing-pusing tok dalang tu nak cari idea... kesian... Aku pun ambik kesempatan la jengok dalam pondok tok dalang tu... nak tengok mcm mana dia bekerja.....

Last dia pun tutup cerita... baru 1 jam jer... alaaa.... tak puas la tengok... tapi sekurang-kurangnya aku ada la juga experience tengok wayang kulit.... hahahahaha......

Ada pertandingan fotgrafi.. tahniah buat yang menang.. anak didik aku menang sorang.. tempat kedua... aku yang tak sempat hantar foto.. sebab "Photo Race".. kena ambik foto pada hari tersebut dan hantar pada masa yang sama juga.. tak boleh main edit.. mesti yang ori...


0 comments: