Pages

Sunday, December 13, 2009

Hmm... muahahahaaha.....


Salam.... tak der apa topik yang nak tulis... boring jer pagi ni... semalam tak leh nak bangun, sakit belakang sebab aku pergi cetak majalah sekolah.. teruk juga... 1000 buku.. potong kertas.. angkat masuk mesin.. buat sorting.. lepas tu binding... macam nak mati... AJK Majalah...??? dah 'hilang ghaib' entah kemana... tak tahu ler hidup ker mati... tapi aku tak heran kalau puak-puak ni nanti dapat cemerlang... biasa la adat dunia... tak kisah.. yang tu rezeki masing-masing.. tapi aku rasa aku tak rugi sebab aku dapat banyak pengalaman..dan Insya Allah, jika aku ada rezeki di masa-masa akan datang, mungkin aku boleh buka pusat printing sendiri... sebab pengalaman dah ada...


Hari ni aku nak kena habiskan 500 naskah lagi... kelmarin mampu binding 250 naskah saja... letih gila... aku ingat nak ajak le guru-guru kontrek kat sekolah aku tu pi tolong.. tapi kesian juga kat depa... dah le teruk kena kat sekolah.. sampai cuti pun tak dak... kesian la.... Depa pun dok bersungut juga... sekolah lain guru kontrak dapat juga cuti... SMK Kedawang tarak cuti... hehehe... padan muka... sapa suruh nak sangat jadi cikgu... pi la motong getah ker... pi pukat ketam ker... bela siput ker... nak cuti bila-bila pun bolehhhhhh...... Muuaaahhhhhh....cayang korang semua sebab rajin.... Keep up the good work... jangan peduli apa orang kata... kita adalah kita..!

0 comments: