Pages

Tuesday, December 8, 2009

Dayang

Salam... boring petang ni... tak der apa nak buat... so, aku buat posting ni.. Dayang.. bukan dayang istana... bukan.. bukan.. jangan silap faham.. tapi bekas dayang istana... dulu-dulu jadi dayang istana... sekarang dah jadi batu.... betull.... dah jadi batu.. jadi pulau lagi... Pulau Dayang Bunting... hehehe... saja nak buat lawak sikit....









Hari tu aku dan member-member pergi 'island drop'... saja jer.. nak hilangkan rasa bosan tengok muka budak-budak.. aku pi ler... 8 orang.. kami ke Pulau Dayang Bunting dan Pulau Beras Basah.. ingat nak ke Pulau Kentut tapi tak sempat sebab ribut... best.. nak tengok gambar..??? OK.. aku post kat sini....











Dan yang bertambah 'best' lagi, on the way tu kami terserempak dengan sekumpulan ikan lumba-lumba.. banyak.. dalam seratus ekor... wah.. banyak le bot yang berhenti dan ambil kesempatan mengambil gambar... termasuk ler aku....




















Tapi yang atas tu, lumba-lumba .... hmmm... tak tau laa... lumba-lumba apa... korang bagi nama sendiri... hehehehe...

0 comments: