Pages

Monday, November 30, 2009

LIMA lagi....

Salam.... pagi ni bangun awal sikit... hehehe.. selalunya lepas subuh tu, 'lajak' tidur sikit... maklum le cuti.. tapi hari ni aku bangun awal.. pergi masjid... bukan apa.. semalam Datuk Zahid Hamidi beri lembu sekor untuk korban... jadi hari ni ramai-ramai ler kami 'korban'kan lembu tu... tak ramai yang datang.. maybe sebab dah mula kerja hari ni... otak aku pun dah lapang.. kerja semua dah siap.. dah hantar ke printing pun... relaks..!










Lepas tu aku ke airport.. tengok pass LIMA aku.. tapi belum siap lagi.. esok dah nak mula.. kacau nih... macam mana nak repot news kalau pass belum ada... tak pa.. tengok airshow dulu... ada beberapa pesawat baru sampai... antaranya F111 dari Australia... itu saja ler yang ada pun... yang lain semua dari Malaysia dan Singapore... tak per.. janji ada..!










Lepas tu aku ke Kuah.. hantar kawan balik.. Allah.. tak pernah sangkut macam ni... tak tau le berapa km jalan jem..! Selalunya dari rumah aku ke jeti dalam 30 minit sampai ler.. tapi kali ni mau hampir 1 jam lebih... itu pun aku bypass pekan kuah... rezeki LIMA... cuma buat driver LIMA yang datang dari luar, berhati-hati la dijalan raya Langkawi.. aku bertembung dengan 4-5 orang driver ni yang memandu macam F1.. nak tunjuk hebat kut kat orang Langkawi... tadi satu dah tergolek...









Foto ni saja jer aku post kat sini... sapa yang nak copy, aku bagi.. tapi bagi le credit kat aku.. jangan le main cetak rompak saja..

0 comments: